12 listopada 2015

Soszal Netłorki

Heyoo ^^
Dzisiaj tak sobie weszłam na fejsbuka i tak patrzę na zdjęcia moich znajomych, znajomych znajomych, znajomych znajomego znajomych itd. i tak sobie myślę, że głównie przez te Social Networki wyszła taka moda na "bycie perfekcyjnym". Wiecie o co chodzi, że każda dziewczyna to musi być chuda, bo inaczej zdjęcia wychodzą brzydkie, nie może być widoczny ani jeden pryszczyk, zmarszczka, czy wytrysk. NIC! Bo inaczej nie zlajkuje cię 1500 osób, tylko 18, i co wtedy?! Nie mówię, że każdy kto wstawia swoje selfi jest pustakiem i próżniakiem, ale niestety w 80% tak jest :(
Ja też czasami zrobię sobie selfie, ale takie dla jaj i nie wstawiam tego na snapa, insta, fejsa, czy inne pierdoły. Robię je na pamiątkę i żeby się kiedyś z tego pośmiać. Nie mam nic przeciwko wstawianiu miliona swoich zdjęć, osobiście tak nie robię, bo jestem gruba i brzydka i po prostu nie chcę być pośmiewiskiem. Nie mam gładziutkiej skóry, nie ważę 20 kilo, nie nakładam codziennie makijażu na twarz, nie farbuję włosów, nie mam extradrogich, markowych ciuchów. Jestem taka zwyczajna. Ale nie przeszkadza mi to! :) I jeśli właśnie TY czujesz się niedoceniony, nieatrakcyjny i okropny! To niech się to zmieni, bo Marilyn Monroe powiedziała coś tak pięknego, że nawet ja stwierdziłam, że ma rację i przestałam się przejmować. Przesyłam wam kilka motywujących obrazków/cytatów ;*

<= To czytam sobie zawsze, gdy sobie myślę, że tego nie zrobię!

<= Takie motywujące ^^

<= To czytam sobie codziennie!

<= To wyciągnęło mnie z prawiedepresji

<-- To to o czym mówiłam, KOCHAM TEN CYTAT <3

Znajdź siebie w moim świecie ;)
eLena

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz